weer een week er op! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu weer een week er op! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

weer een week er op!

Door: Elma

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo dushi's

Eigenlijk wilde ik voor het weekend m'n belevenissen vertellen, maarja... ik moest naar het strand!

Afgelopen week was lekker kort, want vrijdag was hier iedereen vrij vanwege Antillendag. Maar laat ik bij het begin beginnen. Elke maandag is er in de Tropen een quiz. Dit is een vrij pittige quiz, maar toch wilde ik er aan mee doen. Samen met 3 huisgenoten, Alexander, Monique en Sarah deed ik mee.
De vragen waren soms zo bizar dat het me verbaasde dat er mensen waren die het wisten! Uiteindelijk waren we 16e van de 22 geworden en volgens mijn huisgenoten was dat een goede score.

Dinsdag was er een happyhour feest van het stagebureau van curacao. Dit is een bureau dat voor veel geld alles voor je regeld om naar curacao te gaan.
Met ons stage contract konden we een tasje krijgen ter waarde van 500 gulden! Om die 500 gulden te verdienen moet je wel eerst 5000 uitgeven! Verder was het wel een gezellig feest, dat ook nog lekker goedkoop was, namelijk 2 gulden per biertje.
Woensdag en Donderdag heb ik maar rustig aangedaan, want vrijdag zouden we met 11 mensen een boottocht gaan maken naar Bonaire. En omdat we 2 nachten op het dek zouden slapen, vermoede ik dat ik een slaapgebrek ging opbouwen. Dit klopte ook, maar hierover meer in het volgende bericht!

  • 24 Oktober 2005 - 21:39

    Mama:

    Let eens op je taal en waar blijven nieuwe foto's. Herkende je alles nog op Bonaire. Doei.

  • 25 Oktober 2005 - 21:26

    Ina:

    Hi Elma,
    leuk weer wat over je te lezen en de foto's te zien. wat ben je bruin zeg.
    ik hoorde van je moeder dat je met 22 personen in één huis zit. Zijn dat allemaal studenten? En komen ze uit alle windstreken of alleen uit ons kikkerlandje?

    Nog heel veel plezier en "werkse" (kom je daar nog aan toe?

    Ina

  • 27 Oktober 2005 - 12:01

    Anke:

    He Elma, ik heb mezelf alweer toegevoegd hoor!! En de foto's zien er erg mooi uit!

  • 29 Oktober 2005 - 21:15

    Josine:

    Hey dushi! "Woensdag en Donderdag heb ik maar rustig aangedaan, want vrijdag zouden we met 11 mensen een boottocht gaan maken naar Bonaire. " Pffff en niet rustig aan gedaan omdat je moest werken?? Haha, goed voor mekaar hoor :)

  • 31 Oktober 2005 - 19:50

    Josine:

    Haai, heeft Yke je onze bijdrage geleverd voor op je muur? ...echte brieven uit de Tapperij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 December 2005

Koud!!!

30 November 2005

Bon Bini, Boka tabla

22 November 2005

Heel wat avonturen

14 November 2005

PADI!!!!!!

09 November 2005

weer een weekend voorbij
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 8097

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2005 - 04 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: