Bon Bini, Boka tabla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu Bon Bini, Boka tabla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

Bon Bini, Boka tabla

Door: Elma

Blijf op de hoogte en volg

30 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,

Hier waarschijnlijk één van de laatste berichtjes van mijn hand. Over anderhalve week ben ik al weer in het koude Holland! Vanaf 12 december kunnen jullie mijn bruine kleur bewonderen! Ik denk wel dat iedereen snel moet zijn, want volgens mij is die kleur er zo weer af.

Maar eerst de afgelopen week. Doordeweeks heb ik niet veel nieuwe dingen gedaan, het standaard riedeltje van uitgaan. Vrijdag avond na de Tutu tango konden we bijna weer iemand gaan redden! Een meisje was aan het sms-en, had geen gordel om en heeft toen haar auto om een lantaarnpaal gevouwen! Wonder boven wonder had ze alleen een bult op haar voorhoofd! Het zou me niets verbazen als ze een paar uur later stond te kotsen van een hersenschudding, maarja, daar komt ze ook wel weer overheen.
Ze stond met haar auto midden in de Penstraat, wat niet de beste buurt is om je auto te parkeren. Dus we zijn maar bij haar gebleven tot haar vriend er was.

Zaterdag zijn we naar Bon Bini beach gegaan, dat strand van die serie (nooit gezien!). Je kon daar vet mooi snorkelen! Ik heb zelfs nog een mini mirene gezien (heel mini gelukkig). 's avonds mocht ik met Monique en haar ouders mee uit eten en dat was bij 'de kleine wereld', dus dat was weer zeer smakelijk.

Zondag ben ik met Monique en haar ouders naar de Boka tabla gegaan, dit is de noordkust van Curacao. Hier heb je een aantal inhammen waar de zee woest op de kust beukt. Erg mooi om te zien!
Daarna zijn we doorgereden naar Westpunt en hebben we daar Antilliaans gelunched.
Vervolgens bij blaauw baai nog even op het strand gelegen en natuurlijk het happy hour bij de Wet en wild meegepakt!

Verder heb ik afgelopen week veel autopech gehad. Ik heb constant starproblemen en gisteren moest ik aangeduwd worden! Vanochtend had m'n auto het maar weer helemaal begeven, dus ik ben gebracht.

Ik kan nog wel weer veel meer vertellen, maar dan moeten jullie zoveel lezen en daar hebben jullie nu vast al wel weer genoeg van.

Tot snel!
Ayo

  • 30 November 2005 - 14:07

    Ineke:

    geniet er nog even van de laatste daagjes!!! tis hier heel koud dus dat zal wel een shock worden als je strax terugkomt!!! x ineke

  • 30 November 2005 - 14:10

    Marije:

    Lieve elma,

    heel erg bedankt voor je kaartje!! Heel leuk! We hadden weer een heel verhaal voor je geschreven in de Tapperij, maar zijn de papiertjes vergeten... Sorry!
    Helaas heb ik thuis nog steeds geen internet, dus moet al het mailen even snel snel tussendoor. Gelukkig ben je niet bij het gala van PS, ik zou stikjaloers zijn op je kleur :-) Nee hoor, vind het leuk je snel weer te zien! liefs van Marije

  • 30 November 2005 - 17:34

    Marjolein:

    Hee Elmo,

    Ik ben jaloers op je! Lekker warm op curacao zitten moet ik ook maar eens doen!
    Als je terug bent, even stappen ok?

    x Marjo

  • 01 December 2005 - 14:36

    Ali:

    Ha Elma, zo te lezen ben je de laatste tijd vaste klant bij Gio. Jammer. Maar goed, gelukkig zijn de feestjes nog steeds leuk. Zorg dat je nog even wat kleur krijgt. Hier is iedereen super wit!

    Ayo, ALex

  • 02 December 2005 - 14:12

    Hanneke!!:

    hee pop! wat een leuke verhalen allemaal!!! ga je ook nog duiken? vast wel! ik spreek je snel kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 December 2005

Koud!!!

30 November 2005

Bon Bini, Boka tabla

22 November 2005

Heel wat avonturen

14 November 2005

PADI!!!!!!

09 November 2005

weer een weekend voorbij
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 8074

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2005 - 04 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: