weer een weekend voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu weer een weekend voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

weer een weekend voorbij

Door: Elma

09 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Hoi Dushi's

Doordat ik oorontsteking had, had ik besloten dat ik zaterdag niet ging duiken.

Daardoor kon ik vrijdag wel uit en ben ik bij Mambo beach naar de Hermes houseband geweest. Supermooi feestje natuurlijk! Ik had niet anders verwacht van de Hermes houseband.

Zaterdag lekker uitgeslapen en naar Port Marie gegaan. Dat was een heel mooi strand en je hoefde niet eens te snorkelen om veel vissen te zien.
s'Avonds heb ik niets gedaan omdat we de volgende dag om 7.15 uur moesten vertrekken om te gaan paardrijden. Helaas ging dat niet door want het hoosde weer eens!
De hele ochtend verveelde iedereen zich rot! Dus wilde we om drie uur gaan bowlen, je moet toch iets!
Om twee uur ging gelukkig de zon schijnen en zijn we alsnog naar het strand gegaan. Jan Thiel was het deze keer. Daar hebben we nog wat gegeten en toen door naar het happy hour van Wet and Wild. Vervolgens weer vroeg naar huis, want de nieuwe week kwam er weer aan.

Maandag ochtend was zwaar, want ik had de hele nacht liggen hoesten. Daar had ik het weekend ook al last van, dus ik was redelijk kapot. Toen ik na een uurtje bij de apotheker koffie ging halen omdat ik echt niet meer wakker bleef, zag hij dat ik ziek was en heeft me naar huisgestuurd voor twee dagen met een hoestdrankje.
Vandaag was ik dus weer aan het werk! Ik kan ook weer klaren dus ik kan zaterdag eindelijk m'n PADI halen.
Van m'n duikgroepje mocht niet meer leren voor het examen, omdat ik het al beter wist dan zij en ze vonden dat ik m'n tijd verdeed. (zij hebben het al gehaald) Nou OK dan, toen ben ik maar een boek gaan lezen.
Verder is alles prima hier! M'n stage gaat nog steeds goed en ik leer veel. Onder andere over wat kwaliteit is enzo, best grappig als je daar over na gaat denken.
Dat was het weer, het verhaaltje is weer uit!