Eerste werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Elma

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Zoals gezegd moest ik om 8 uur bij het ziekenhuis zijn. Na wat gezoek wist ik waar ik mijn auto kon parkeren. Ik stond op de personeelsparkeerplaats, maar dat ze mij niet kenden was geen probleem. Je steekt gewoon je hand op, roept:'Bon dia' en je mag doorrijden! Dat ik nog geen personeelspas heb maakt niet nu niet eens uit, want de portier van de parkeerplaats kent me nu na twee dagen toch al.

Eerst heb ik een rondleiding door de apotheek gekregen. Deze is niet zo groot, maar voor hier is hij groot genoeg. De apotheek heeft een klinische en een poliklinische bali en stress kennen ze hier niet! Heel relax dus.
Mijn werktijden zijn van 8-16 uur en ik heb een uur lunchpauze! Wat wil je nog meer? Maandag was voor mijn begeleider Francis de eerste dag na zijn vakantie, dus hij had nog weinig voor me te doen. Met als gevolg dat ik om half 1 weer naar huis kon en nog even naar het strand ben gegaan.
Gisteren was er wat meer te doen en heb ik een rondleiding door een gedeelte van het ziekenhuis gekregen.
Vandaag kreeg ik te horen dat ik volgende week een presentatie moet geven aan de co-assistenten, lekker begin! Maar dan ben ik tenminste meteen van 1 presentatie af. Ik moet er in totaal twee geven.
Verder zitten er nog heel veel leuke dingen in de planning: meelopen met huisartsen, meelopen bij een botika (openbare apotheek) en nog veel meer.

Wel heb ik al stiekem weer zin in het weekend, want zondag ga ik mijn eerste duik nemen!

Ayo!

  • 12 Oktober 2005 - 22:52

    Eef:

    Heee El! Dat klinkt goed zeg... wat gaaf dat je gaat duiken! Ik wil ook wel! We gaan je wel missen op Mar dr buluitreiking... want jij zingt het hardste ehh mooiste natuurlijk. Veel plezier kind, daaaag!

  • 14 Oktober 2005 - 11:19

    Anouk (van Het Dikke Boek Dat Niet In De Koffer Pa:

    He El,
    Klinkt goed allemaal, je laatste weekend en nu ook je stage!! Ben blij te horen dat je je, ondanks het thuislaten van het dikke boek, weet te vermaken :-)! Benieuwd hoe het duiken is...Kus, Anouk

  • 14 Oktober 2005 - 11:21

    Anouk:

    pa=paste)

  • 18 Oktober 2005 - 08:09

    Marjolein (pover):

    hai elma de pelma :-)

    wat leuk! ik wist niet dat je op curacao zat (we spreken elkaar ook niet zo vaak!!). wil je toch even veel succes wensen en ik blijf je volgen.

    xxx mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 December 2005

Koud!!!

30 November 2005

Bon Bini, Boka tabla

22 November 2005

Heel wat avonturen

14 November 2005

PADI!!!!!!

09 November 2005

weer een weekend voorbij
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 8102

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2005 - 04 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: