winkelen en nog steeds geen auto! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu winkelen en nog steeds geen auto! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

winkelen en nog steeds geen auto!

Door: Elma

07 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Vanochtend zou m'n jeep dan eindelijk klaar zijn, maar onze vriend de monteur vind het niet nodig om dan ook maar enige afspraak of belofte na te komen. Gio, onze monteur, heeft eigenlijk gisteren van de huisbaas de zak gekregen, maar vandaag was hij er wel en de nieuwe monteur niet. Snap jij het snap ik het!?
Hopelijk heb ik voor het weekend een jeep, want ik heb nu toch wel zin om alle mooie stranden van curacao te gaan bewonderen. Gelukkig scheelt het wel al 3 dagen huur! Wordt vervolgd.....

Ondanks dat ik geen jeep had was ik vandaag toch mobiel! Ilse, (de zus van een oud collega van m'n moeder die hier vandaan komt) heeft me uit winkelen genomen. De buit is een hempje van bebe en een zonnebril. Die zonnebril had ik ook hard nodig, want m'n vorrige is een week voor vertrek kapot gegaan.
Eigenlijk zou ik ook bij Ilse en haar gezin gaan middageten, maar daar kwam iets tussen. Daarom had Ilse voor mij een maaltje apart gehouden en dat heb ik net heerlijk opgegeten!

• 07 Oktober 2005 - 20:32

Frikko En Ina:

Ha Elma,
    Zojuist voor het eerst je site bezocht.
    Leuk om op die mannier jou te volgen.
    Toen Siska in Australië zat was de e-mail al een uitkomst, maar dit is nog leuker.
    Ik ga het zeker bijhouden.
    Heel veel succes en maak er wat van. Maar jou kennende moet dat zeker lukken.
    Groet, ook van Frikko,
    Ina

• 09 Oktober 2005 - 11:16

Buffy:

Hai Elma....ooooooh jaloers joh. Even kijken welke winterkleren ik deze week maar eens ga halen.
    hmmm..