Mambo beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu Mambo beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

Mambo beach

Door: Elma

Blijf op de hoogte en volg

05 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Gister avond ben ik voor het eerst gaan stappen. Eerst hebben we op Mambo beach in de open lucht op standbedden op een groot scherm de film Simon gezien. Daarna lekker een biertje gedaan aan de bar en met de voetjes van de vloer natuurlijk!

Er zijn natuurlijk wel wat tips als je 's avonds naar Mambo beach gaat: geen rokje aan, want je wordt lek gestoken door de muggen! Dit was een tip die ik wel eerder had willen weten! De muggen hier maken enorme muggen bulten, maar ze jeuken gelukkig niet evenredig erg.

Verder zijn ze langzaam bezig om de boel hier te vervangen. Vrijdag komen er nieuwe matrassen! Wat best nodig is, aangezien ik met m'n kont op de lattenbodem lig, of heb ik gewoon een dikke kont?

Nu ga ik effe zwemmen en snorkelen, want dat best wel mooi en het kan hier om de hoek (lees naast het huis). Gisteren ochtend was het water een beetje troebel, wat betekend ruim 5 meter zicht. Dus ik ga kijken wat het water nu voor me te bieden heeft!

  • 05 Oktober 2005 - 13:37

    BNG:

    Prinses op de erwt!!!!

  • 05 Oktober 2005 - 13:40

    Josine:

    Zet je ook foto's op de site? Wil wel eens zien hoe heet het daar is!

  • 05 Oktober 2005 - 13:53

    Wendy:

    ach hier schijnt de zon ook hoor.... een beetje

  • 05 Oktober 2005 - 18:28

    Anna:

    exotisch hoor, een paar benen met dikke bulten. Zot te lezen lukt het je aardig je aan de relaxete levensstijl aan te passen! Geniet ervan, x

  • 06 Oktober 2005 - 08:27

    Anke:

    He elma,

    Wat betreft je bedje, volgens mij heb je nu toch echt bewezen dat je een prinses op de erwt bent hoor!!
    Het klinkt allemaal heel relaxed en ga maar lekker snorkelen hoor! Je moet wel onderwaterfoto's maken, zodat ook wij een beejte mee kunnen genieten.
    Doeg, Anke

  • 06 Oktober 2005 - 22:09

    Greetje:

    hoi elma,
    mooihuisje,knap strandje,heelveel plezier

  • 14 Oktober 2005 - 22:05

    Josine:

    Anna ik zie het nu pas maar is dit nou een dichtgetikte passage of heb ik dat verkeerd: Zot te lezen....???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 December 2005

Koud!!!

30 November 2005

Bon Bini, Boka tabla

22 November 2005

Heel wat avonturen

14 November 2005

PADI!!!!!!

09 November 2005

weer een weekend voorbij
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8093

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2005 - 04 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: