Mambo beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu Mambo beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

Mambo beach

Door: Elma

05 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Gister avond ben ik voor het eerst gaan stappen. Eerst hebben we op Mambo beach in de open lucht op standbedden op een groot scherm de film Simon gezien. Daarna lekker een biertje gedaan aan de bar en met de voetjes van de vloer natuurlijk!

Er zijn natuurlijk wel wat tips als je 's avonds naar Mambo beach gaat: geen rokje aan, want je wordt lek gestoken door de muggen! Dit was een tip die ik wel eerder had willen weten! De muggen hier maken enorme muggen bulten, maar ze jeuken gelukkig niet evenredig erg.

Verder zijn ze langzaam bezig om de boel hier te vervangen. Vrijdag komen er nieuwe matrassen! Wat best nodig is, aangezien ik met m'n kont op de lattenbodem lig, of heb ik gewoon een dikke kont?

Nu ga ik effe zwemmen en snorkelen, want dat best wel mooi en het kan hier om de hoek (lees naast het huis). Gisteren ochtend was het water een beetje troebel, wat betekend ruim 5 meter zicht. Dus ik ga kijken wat het water nu voor me te bieden heeft!

• 05 Oktober 2005 - 13:37

BNG:

Prinses op de erwt!!!!

• 05 Oktober 2005 - 13:40

Josine:

Zet je ook foto's op de site? Wil wel eens zien hoe heet het daar is!

• 05 Oktober 2005 - 13:53

Wendy:

ach hier schijnt de zon ook hoor.... een beetje

• 05 Oktober 2005 - 18:28

Anna:

exotisch hoor, een paar benen met dikke bulten. Zot te lezen lukt het je aardig je aan de relaxete levensstijl aan te passen! Geniet ervan, x

• 06 Oktober 2005 - 08:27

Anke:

He elma,

Wat betreft je bedje, volgens mij heb je nu toch echt bewezen dat je een prinses op de erwt bent hoor!!
    Het klinkt allemaal heel relaxed en ga maar lekker snorkelen hoor! Je moet wel onderwaterfoto's maken, zodat ook wij een beejte mee kunnen genieten.
    Doeg, Anke

• 06 Oktober 2005 - 22:09

Greetje:

hoi elma,
    mooihuisje,knap strandje,heelveel plezier

• 14 Oktober 2005 - 22:05

Josine:

Anna ik zie het nu pas maar is dit nou een dichtgetikte passage of heb ik dat verkeerd: Zot te lezen....???