Nog maar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu Nog maar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

Nog maar een berichtje

Door: Elma

04 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Zoals ik al zei, ik heb hier nog weinig te doen en binnen met een ventilator is het het best uit te houden. Daarom maar even een up-date over mijn 1e dag.

De nacht was heet, maar ik heb wel redelijk geslapen. Het matras was redelijk kut, maar vrijdag komen er nieuwe matrassen. Tenminste, vrijdag op z'n antilliaans, dus dat zegt niets.
Ik was 's ochtends vroeg wakker en dat is nieuw voor mij! Toch is het het lekkerst om 's ochtends dingen te ondernemen. Dus ik ben maar gaan zwemmen! Het was heerlijk water alleen iets te troebel om te snorkelen.

Daarna ben ik een ontbijt gaan halen en ben ik met een aantal meiden van het huis de stad ingegaan. Rond het middag uur waren we weer thuis want toen werd het echt te heet.

Eigenlijk had ik aan het begin van dit bericht over m'n auto moeten beginnen, maar het is nu half 5 en ik heb nog steeds geen autosleutel gezien! Ach ja, zo gaat het hier op curacao!

Groeten!

• 04 Oktober 2005 - 21:13

Josine:

Te heet? Te heet? Je hebt de eerste week nog vrij! Doe er wat mee! :)

• 05 Oktober 2005 - 08:04

Marjolein:

ziet er mooi uit, hoe doe je dat?