Nog maar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu Nog maar een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elma - WaarBenJij.nu

Nog maar een berichtje

Door: Elma

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Zoals ik al zei, ik heb hier nog weinig te doen en binnen met een ventilator is het het best uit te houden. Daarom maar even een up-date over mijn 1e dag.

De nacht was heet, maar ik heb wel redelijk geslapen. Het matras was redelijk kut, maar vrijdag komen er nieuwe matrassen. Tenminste, vrijdag op z'n antilliaans, dus dat zegt niets.
Ik was 's ochtends vroeg wakker en dat is nieuw voor mij! Toch is het het lekkerst om 's ochtends dingen te ondernemen. Dus ik ben maar gaan zwemmen! Het was heerlijk water alleen iets te troebel om te snorkelen.

Daarna ben ik een ontbijt gaan halen en ben ik met een aantal meiden van het huis de stad ingegaan. Rond het middag uur waren we weer thuis want toen werd het echt te heet.

Eigenlijk had ik aan het begin van dit bericht over m'n auto moeten beginnen, maar het is nu half 5 en ik heb nog steeds geen autosleutel gezien! Ach ja, zo gaat het hier op curacao!

Groeten!

  • 04 Oktober 2005 - 21:13

    Josine:

    Te heet? Te heet? Je hebt de eerste week nog vrij! Doe er wat mee! :)

  • 05 Oktober 2005 - 08:04

    Marjolein:

    ziet er mooi uit, hoe doe je dat?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 December 2005

Koud!!!

30 November 2005

Bon Bini, Boka tabla

22 November 2005

Heel wat avonturen

14 November 2005

PADI!!!!!!

09 November 2005

weer een weekend voorbij
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 8096

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2005 - 04 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: